2012 m. gegužės 17 d., ketvirtadienis

Ilgas savaitgalis pajūryje

Tiesą sakant šitas savaitgalis buvo lygiai prieš mėnesį, nuotraukos sukeltos jau seniai, bet labai tingėdavau prisėsti ir kažką brūkštelėti. Kadangi ir toliau sėkmingai tingiu, tai neišsiplėsiu.
    Tuomet išpuolė ilgas, net keturių dienelių savaitgalis, gruzinai šventė velykas, o mes ilsėjomės prie jūros, Batumyje. Gulinėti negulinėjome, laiką leidome aktyviai. Kadangi kompanijoje turėjome du vaikiukus, tai pramogas bandėme pritaikyti ir jiems. Aplankėme tarybinių laikų akvariumus, bet mažąjai nei motais kada tai pastatyta, buvo labai įdomu. O dar tuo metu maloni močiutė maitino tenykščius gyventojus, taip, kad veiksmo netrūko.

Toliau pasukome į šalia akvariumo esantį nuostabų parką. Viduryje tvenkinys, o aplink geri takeliai pasivaikščiojimams, tikrai neblogas mini zoologijos sodas, atrakcionai ir visa, kas rekalinga pramogoms su vaikais. Beje, visame Batumyje pramogų būtent vaikams netrūksta, suaugusiems taip pat.

O kol mažoji saldžiai snaudžia ant galinės automobilio sėdynės, tėveliai tyrinėja apylinkes. Nulėkėme iki Sarpi miestelio, kur baigiasi Gruzija ir prasideda Turkija. Visai netoli pasienio prasideda labai vaizdinga kelio atkarpa, vienoje pusėje uola, kitoje nuostabi Juodoji jūra, kurioje labai dažnai galima išvysti šokinėjančius delfinus. Tąkart jų nematėme, bet už poros savaičių  būtent tame kelyje  gan ilgai gėrėjomės šiais nuostabiais sutvėrimais.

O būtent šios kelionės metu delfinais gėrėjomės delfinariume, kuris tikrai nuostabus, programa superinė, smagu betkokio amžiaus žiurovams. Kažkodėl delfinai sugeba visus sugražinti į vaikystę. Beje, šis puikus delfinariumas randasi šalia to paties parko su tvenkiniu miesto centre.

Na o man pats mieliausias aplankytas objektas buvo šis, Batumio botanikos sodas. Jau seniai apie jį svajojau, nes buvau girdėjusi, kad jis nuostabus. Manau, kad mes pataikėme jį aplankyti puikiu laiku, kai aplink viskas beprotiškai gražiai žydėjo, tad parkas tikrai nenuvylė. Tik gerai, kad vaikams paėmėme vežimėlius, nes pasivaikščiojimas į vieną pusę užėmė geras dvi valandas. Ir reikia pasakyti, kad ėjome gan sažiningai, nelabai stoviniuodami. Misusas, kad parko takas neina ratu ir atgal reikia grįžti tuo pačiu keliu, kur atėjai, o jėgų, kaip supratome, nebebuvo ne mums vieniems. Yra galimybė visą tą grožį pamatyti ir nesivargint, važinėja ten toks mažiukas atviras elektro autobusiukas, tad atgal galima susitarti grįžti ir su juo. Bet mes nebeiškentėme ir pasiprašėme turkų ekskursijos vairuotojo mus pavėžėti atgal savo autobusu. Nepaisant nuovargio, tikrai visiems busiantiems Batumyje rekomenduoju aplankyti botanikos sodą, per kelias valandas apkeliausite visą pasaulį, nuo Juodosios juros iki Naujosios Zelandijos. Paisgrožėsite japoniškais klevais, bambukų giraitėmis, eukaliptais, nesuvokiamo dydžio magnolijomis ...

O pabaigai teko vėl atiduoti duoklę atžaloms ir pasinaudoti arkliukų paslaugomis.

Trumpai va toks buvo mūsų ilgas savaitgalis Batumyje. Bet tik grįžus namo supratau, kad nėra nei vienos nuotraukos prie jūros, nors ilsėjomės ir akmenuotame Batumio pliaže ir jau šiek tiek smėlėtame Kabuletyje. Bet yra kaip yra, svarbu, kad mes žinome, jog ten buvome :)