2011 m. sausio 17 d., pirmadienis

Bakuriani arba kaip mes ieškojome žiemos pramogų

Namie šeimyniškai sutikę Naujuosius metus nusprendėme, kad visą ilgą šventinį savaitgalį prasėdėt namie būtų beprasmiška ir mažų mažiausiai keista., tad pasitaisius orams sausio 3- ąją tik papusryčiavę patraukėme ieškoti žiemos pramogų.
Nuo Tbilisio iki Bakuriani 190 km. Didžioji kelio dalis eina automagistrale, prie Gori ji baigiasi, tačiau toliau kelias irgi visai neblogas. Nuo Borjomi sukome į kalnus ir tik ten pajautėme žiemą, nes visą kelią apie ją priminė tik tolumoje matomos snieguotos kalnų viršūnės.

Užsisakyti viešbučio mums nepavyko, visi buvo pilni arba nežmoniškai brangūs. Mokėti 160 USD ir daugiau už ne itin aukštos kokybės kambarėlį buvome nenusiteikę, tad įsiprašėme į svečius pas lietuvaičius, kurie buvo išsinuomoję namuką už miestelio ir čia sutikinėjo Naujuosius.

Bakuriani randasi Samtskhe – Javakheti regione.

Tai vienas populiariausių slidinėjimo kurortų Gruzijoje, pigesnis, nei Gudauri ir labiau mėgstamas vietinių. Ačiau aš apie šį miestelį negaliu nieko įdomaus papasakoti. Pragyvenimas brangus, žmonių daug, slidinėjimo trasos prastos, keltuvai baisūs (normalūs tuo metu neveikė), visame miestelyje bėdos su vandens tiekimu, tad tuo metu kai mes lankėmės labai daug kur(kavinėse, name, kuriame apsistojome ir tt) išvis nebuvo vandens. Vienu žodžiu nelabai yra ka pasakoti. Praėjus dviems savaitėms po šios kelionės atradau vieną atrakcija, kurią ten labai noriu išbandyti, tai senovinis traukinis nuo Borjomi iki Bakuriani, kuris veža vaizdingais kalnų šlaitais ir 38 kilometrus nuvažiuoja per  2,5 valandos.  Tad nors ir nelabai yra dėl ko ten važiuoti žiemą, bet šitą reikalą tikrai išbandysim.

Mes čia pabuvome dvi dienas ir nors ir neturiu ką pasakoti, buvo vis tiek smagu. Džiaugėmės saulyte ir sniegu nuo ryto iki vakaro, mažoji pirmą kartą normaliai matė sniegą ir panašu, kad jai labai patiko, gal dėl to ir mums buvo smagu. Kapstėme sniegą, davėmės su rogutėmis, tačiau pagrindinis tikslas buvo paslidinėti, tai aš to nepadariau. Gal jeigu būtų buve daugiau sniego, būtų buve kitaip ir mano įspūdžiai būtų geresni, tačiau aplink tokie nuostabūs kalnai, o jie įsirengę tokias traseles su bugeliukais, kad net ir lygūmų krašte Lietuvoje galima rasti geriau.

Aplankėme, pamatėme, pasidžiaugėme vaikiškomis pramogomis, bet daugia žiemos pramogų bandysime ieškoti kitur. Gal važiuosime be nakvynės į Gudauri, ten bent jau trasos padoresnės ir sniego tikrai yra, nors kitų pramogųišvis nerasta. Dar kitoje šalies pusėje yra vienas kurortas su naujutėlaičiais keltuvais, bet ten patekti galima tik lėktuvu, mašina apie 9 val. kelio per kalnus. Tačiau lėktuvo bilietai nėra brangūs, tad gal netyčia ir ten užsuksime.

Tad visi likę Lietuvoje džiaukitės ir mėgaukitės snieguota žiema, o mes čia jos dar ieškosime.